dimanche 27 mars 2011

Sko..

Jeg elsker sko, jeg kjøper sko hele tiden.. Med engang jeg har mulighet kjøper jeg sko..
Til og med mine kjære Steven kjøper sko til meg, han som egentlig har gjort slik at jeg har blitt så hekta på sko.. så har bestemt meg for å legge ut bilder av noen av mine favoritt sko :D hihi..




New look Paris



New look Paris



New look Paris



Footlocker Paris



New look Paris



Senso diffusion ( min kjære bestilte de til meg)



Jeffrey campbell ( min kjære bestilte de meg)




Cosmos Paris ( fikk i julegave av min kjære)


De her var noen av de skoene som jeg gleder meg til å bruke nå som sommeren nærmer seg..

1 commentaire:

  1. Love these shoes, but not sure if I could walk in any of them. I still have a pair of my Italian high heel spaghetti straps that were my favorite dancing shoes. I can hardly walk across the room now! Maybe I am just out of practice.....?

    RépondreSupprimer