vendredi 11 mars 2011

Alt mulig..

Ja, nå er det lenge siden jeg har blogget, men har en unnskylding, var jo i Paris, herremin som jeg har savnet den byen..
Skal skrive senere om hva jeg kjøpte der nede, for handlet meg 4 par sko, og det må sies at dette var på to dager..uuups.. Så ja, senere denne helgen skal jeg legge ut noen bilder.

Ang bilder, har endelig lastet ned et program hvor jeg kan også laste ned noen bilder, så har et par som jeg bare må legge ut, det første er av min søte kanin, som jeg nå har hatt i en uke.
Jeg døpte hu Bella, men lystrer navnet gjør hun ikke,litt rampete og biter gjerne på alt hun ser, men jeg lærer henne opp sakte men sikkert at det er ikke lov.. Og hun har faktisk begynt å skjønne når jeg sier NEI, da gir hun seg... En stund..


Også har jeg klipt meg pannelugg, dere ser det ikke så bra på dette bilde men.



Og sist men ikke minst et bilde av meg og min kjære <3



Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire