dimanche 20 février 2011

Må leses

Dette innlegget skriver jeg bare for å innformere alle dere der ute som gidder å lese denne bloggen om at JEG er i PARIS, og at jeg koser meg innmari, og at jeg nå prøver å gjøre alle dere andre sjalu :D
It doesn't suck to be me :D

4 commentaires:

  1. Jeg blir alltid så glad når jeg ser bannern din. Den er skikkelig fet, du er ikke så værst du heller;-))) Misunner deg virkelig paris. Kanskje vi alle må ta en tur med deg som guide en gang!

    Tea :)

    RépondreSupprimer
  2. Skjønner at du var sjalu Karin, er ganske sjalu på meg selv nå altså.. Siden jeg er tilbake i Norge:(

    RépondreSupprimer
  3. Hihi, så koselig å høre Tea :D har vurdert å bytte den, men når jeg får så koselig komplimenter så har jeg så ikke lyst til det altsåå :D nå er jeg tilbake i Norge igjenn da, savner Paris som en galing:(
    Dette hadde vært helt fantastisk om vi kunne dratt på jente tur dit altså:D

    RépondreSupprimer